bluewood.blogg.se

2018-05-22
16:27:20

Ny start, nya möjligheter!

Goddag!
har inte gjort ett inlägg sen november 2017, ber om ursäkt för det.
Jag vill starta upp bloggen igen, behöver ta igen med skrivande igen då det inte är på topp så att säga.
 
Nu har jag haft den här bloggen i 5 år, jisses vad tiden går fort! minns det som igår när min vän bekkis hjälpte mig att fixa bloggdesign osv..  kan inte garantera att jag kommer göra ett bra jobb här men vill iallafall skriva på onsdagar när det är uppdateringar, i övrigt är jag inte jätteaktiv men jag älskar spelet så jag har inte slutat helt. Fixar mest med dagliga och tävlar typ.
Om ni nu får för er att spana in mina gamla inlägg nu: Nej, mina stavningar var verkligen inte det roligaste att läsa och jag lider lika mycket som ni kan tänkas göra när ni läser de gamla inläggen. och ja, jag skrev så med flit, jag visste precis hur man stavade men jag hade fastnat i det där sättet att skriva, tror jag började skriva korrekt under 2015, när jag gick med i platinum feathers.
och det var då för att jag var i samma klubb som min dåvarande crush som numera är min pojkvän, hehe (a)
var ju tvungen att visa att man faktiskt kan stava ;)
 
så! jag kan faktiskt inte minnas när jag senast skrev ett sånt här långt inlägg, men det är somsagt det jag vill kunna utveckla, skriva mer och utförligt, dokumentera starstables värld och kunna kolla tillbaks!
 
För att starta igång bloggen rejält så har jag fixat en ny bakgrund (lär fixas till mer och bytas ut), ny header med en sprillans ny redigering jag jobbat på de senaste dagarna. Och så ska jag göra en bloggutmaning som esmeralda silverforce har gjort.
 
lär starta utmaningen imorgon *håll tummarna*
 
 
Kommentar:
2018-05-25 @ 14:02:03
#1: Delfina

Välkommen tillbaka!

Svar: tack så mycket :D
Tiffany Bluewood

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: