bluewood.blogg.se

2018-05-30
18:48:03

Bloggutmaning - dag 8. tävling jag tycker minst om!

 
Det är inte många tävlingar som jag inte gillar men det finns en som jag undviker som bara den om man inte har typ några få XP kvar tills hästen levlar.
Jag vet inte varför men jag gillar inte att köra kanintävlingen hos landon.
Det är typ svårt att fånga kaninerna och det tar sån tid så därför undviker jag dom.
 
Trädgårdstävlingen är jag inte heller helt förtjust i. Kanske för att jag aldrig riktigt gillade uppdragen där eller karaktärerna så Ddå undviker jag att vara där istället.
Men mer än så är det nog inte. Det är nog bara dessa 2 tävlingar som jag inte kör i
 
 
(Bild på min killes andra karaktär, är helt kär i den lusitanon som kom förra gången)
 
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: