bluewood.blogg.se

2018-05-27
12:00:00

Bloggutmaning - dag 5. Mina tankar om huvudstoryn!

Jag verkligen älskar huvudstoryn, från första början till idag. Det är dom uppdragen som jag, precis som många andra, längtar mest till!
Vet inte riktigt vad jag mer kan skriva faktiskt, men handlingen är otroligt bra. Och jag väntar spänt på fortsättningen.
Jag hoppas att vi i samband med huvudstoryn kan få besöka massor med nya ställen, typ pandoria vill jag tillbaks till. Alltså där man var första gången.
 
Tyvärr så har jag inget mer att tillägga här då jag nog gjort det ganska uppenbart att jag älskar huvudstoryn :D
 
 
När man skulle rädda justin så la jag genast märke till figurerna som var i de olika cellerna, undrar om man kommer få se dom i framtida uppdrag?
 
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: