bluewood.blogg.se

2018-05-25
12:00:00

Bloggutmaning - dag 3. Mitt stall!

Är inte helt 100 på vad jag ska skriva i det här inlägget faktiskt men om jag får gissa så kanske det har med vart jag har mitt stall och vilka hästar jag har? men vi kör!
 
Mitt stall är placerad på steves fina gård utanför silverglade byn. jag har bott där i ungefär alla år som jag spelat, när jag väl lärde mig att man kunde byta stall såklart!
jag har bytt då och då och provat andra stall men jag har alltid återvänt till steves väldigt snabbt. 
 
inne i stallet så har jag såklart min kära starthäst, thunder. sedan så har jag mina 2 lusitanos, vanillastrawberry och starcloud. och så min trogna tävlingshäst, stormhunter!  sedan den uppdaterade painthästen kom så har storm varit min tävlingshäst. innan så hade jag den gamla painthästen i samma färg som heter hawkfeather aka falcon.
Jag har en del hästar och jag funderar på att nån gång fota alla och presentera dom här, ska bara komma på det allra bästa sättet för det.
 
Här har vi gänget som just nu hänger i stallet
 
 
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: