bluewood.blogg.se

2018-05-24
20:46:00

Bloggutmaning - dag 2. Min starthäst!

Min starthäst heter Thunderknight, tyvärr så har jag aldrig kommit på ett bra smeknamn för honom så han kallas bara för thunder.
Thunder har varit vid min sida sedan dag 1, i typ 6 år. han är, har alltid och kommer alltid vara nr. 1 i mitt stall!
 
Alla uppdrag som har med huvudstoryn att göra har han alltid varit med mig på, och även en del övriga men oftast så har jag tagit andra hästar till icke lika spännande uppdrag.
innan starthästarna blev uppdaterade så red jag faktiskt inte honom så mycket och det var för att man så himla van med de nya hästarna som har så mycket bättre animationer och utseenden så thunder glömdes bort, förutom när det gällde huvudstoryn, men han har alltid varit i stallet, har aldrig skickat honom till hästön. Eller som det numera heter, hagen.
när han uppdaterades så skickade jag iväg alla mina hästar till hagen och hade endast thunder i stallet i flera veckor tills jag köpte en ny häst.
känns bra att kunna rida mera på honom nu!
 
 
 
 
 
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: