bluewood.blogg.se

2018-06-21
20:51:03

nya uppdrag för midsommar!

åh vad jag längtat länge efter nya uppdrag för midsommar!
Blir väl mitt 6:e år som jag gör dom uppdragen och jag gillade aldrig riktigt att springa fram och tillbaks överallt. vad var det, springa fram och tillbaks typ 4 gånger bara för att tända brasan?
Såååå mycket enklare nu *-*
Musiken är härlig, gillar att man kan gå upp på scenen och spela de olika instrumenten.
 
Var lite kul att man fick leta efter blommorna också för att göra sin krans, kom dock på senare att jag glömt blomman i valedale så den ska jag ta och leta efter nu!
 
Tycker det är lite syn bara att det laggar så himla mycket, hoppas sso inte öppnar servern på ett bra tag!
 
 
Hittade det lilla fölet helt ensam i muren igår när jag höll på med uppdragen. stackarn!
 
 
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: