bluewood.blogg.se

2017-11-11
21:16:15

helluu

long time no see!
jag är mer aktiv på instagram då det är enklare att hålla till där.
men tänkte updatera lite här då jag har lite nya redigeringar som jag bara postat på ig hittills men har dom gärna här också :)
 
för ett tag sen fick jag äntligen lust att börja redigera igen och det känns så himla skönt!
idag provade jag även något nytt, nämligen att göra en gif. den kan inte läggas upp tyvärr, jag är inte någon vidare expert på hur man lägger upp det men ska försöka lägga in den på ig iallafall. tänkte iallafall visa bilden på min gif, det föreställer min karaktär när hon sitter och kollar på hemmagjorda videos :D
denna har jag jobbat på heela dagen och jösses vad krångligt det är, haha. 
 
här har vi lite andra bilder som jag gjort nyligen :)
 
 
och här nedan kommer en bild som jag tog nu under halloween. jag återskapade en gammal redigering som jag gjorde typ 2014, blev myycket bättre den hör gången kan jag säga :D
här är den gamla:
 
och här är den nya:
 
 
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: