bluewood.blogg.se

2014-01-30
20:50:13

läxor

för en gångs skull, som inte händer ofta, så gör ja läxor men de e för att ja vet att min lärare dödar mig om ja inte gör uppgiften till imorrn.
ok, kan inte kalla de för en läxa, kan kalla de för: "eftersom du inte blev klar med uppgiften på lektionen får du lämna in den på fredag"
så här sitter man nu, o försöker göra världens enklaste uppgift, men ändå så svår att förklara, ska typ välja en film som berört mig, inte de enklaste men får leta igenom hjärnan o se va för film ja gillar allra mest, de blir inte lätt XD
 
i mitt sökande efter papper i mitt rum, vilket inte är lätt, då ja har jääättemkt papper men inga me rader, så hittade ja dessa fina teckningar som ja ritade för några år sen :P
 
 
 
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: