bluewood.blogg.se

2014-02-27
13:49:02

svullen

sitter just nu i soffan med en hemsk huvudvärk ._.
ja slog i mitt öga jättehårt inatt i sömnen, de händer oftast när ja sover att ja sätter mig upp i sängen elr nåt, o sen bara lägger mig ner igen med en duns, oftast landar ja på kudden, men 2 gånger har ja missat, inatt va de stackars ögat som landade jättehårt på steg kanten på sängen.
ja trodde faktiskt de va en dröm, fast ja vaknade o tillome började gråta av smärtan, men ja somnade om direkt så helt vaken va ja inte, när ja vaknade så kollade ja i spegeln o såg ett fint märke på ögonlocket, o de svider som bara den :(
haha de roliga va att när ja hade somnat om efter att ha slagit i ögat, så drömde ja om att ja hade ett blåmärke på den, så typ sprang ja runt o nästan skröt om att ja hade den, skrek typ: kolla på mitt blåmärke!!!
XD
 
-host- en vacker redigering på min blåtira -host-
de e inte så blått men kan ju överdriva lite iallafall ;)
 
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: