bluewood.blogg.se

2014-04-30
02:00:00

vän o disney snack

haha ja o reg hade lite intressant prat nu under natten, vem som var våran första vän, hur hon o ja blev vänner (vilket vi totalt glömt bort)
 
hon berättade om vem som va hennes första vän
min första vän var faktiskt tai, ja stog i ml o skickade vänfrågan till honom, hade läst i stallchatten några nätter o tyckte han verkade som en bra vän, genom tai sen fick ja många bra vänner, vilket ja e tacksam för, när ja va ny hade ja inga vänner alls, visst, ja acca varenda vänfrågan, men min första vän blev inte förrän vid lvl 10 XD
 
sen tvinga tai in mig i rd, där lärde ja känna bekkis, calle, rox, emlan, cia, o säkert fler, e väldigt glad för de vänner ja har just nu iallafall :D
ofta tänker jag: va hade ja gjort nu om ja inte skicka vänfrågan till tai, tänk, hade säkert haft helt andra vänner då, läskigt o.o
 
 
sen kom vi in på disney, lyssnade på låtar osv, hittade även en låt från pocahontas (aldrig sett den filmen) som va riktigt bra, färger i en vind :)
 
ähum, ja vi prata även om lejonkungen o.o
 
 
 
 
hihi, tkr bilden nedan blev lite gullig :)
 
med denna bild säger ja nu god natt, kl. e 2, o ja börjar 10 imorrn XD
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Kommentarer:
2014-04-30 @ 16:44:44
#1: Lilly

Ajabaja inte vara nattuggla på kvällar före skola. Jag älskar Pocahontas låten...

Svar: haha ja somna inte förrän efter 3 :| men ja klev upp o va pigg halv 9 ändå :)
Tiffany Bluewood

2014-04-30 @ 18:34:59
#2: Reggan

Hahaha! Bästa tess .D

Svar: hihi bästa reggan :D
Tiffany Bluewood

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: