bluewood.blogg.se

2017-05-02
22:27:29

möte och event!

ojojoj vilken dag!
 
dagen började med att jag och dawwe kl. 11 skulle åka in mot sthlm för att träffa tove swordstone. efter att ha gått lite smått vilse så hittade vi henne tillslut, elr ja, snarare tvärtom!
vi gick till en pizzeria i gamla stan som numera är min favorit, ääälskar deras pizza, så gott och jättemsigt ställe :D
efter det gick vi runt lite i några butiker innan vi tog en fika på espresso house.
sen blev det att åka hem innan kl. blev 8 då jag skulle hjälpa soff med hennes event, fick ett manus som jag skulle skriva i 4 grupper och sen skulle dom få visa mig firgroveloppet åt andra hållet. vissa grupper hade svårt i början men dom klarade det!
jag var sååå nervös, hade knappt nån tid att förbereda mig då jag kom hem lite sent så det var stressigt men väldigt kul, nu sitter jag här helt däckad nästan, ska försöka slappna av till en serie innan jag somnar.
 
imorrn ska jag börja arbetsträna så ingen vila med nervositeten här inte ;)
 
 
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: