bluewood.blogg.se

2015-03-30
21:58:04

seans

idag har det vart spännande, vi samlade lite folk från familjen och bjöd hit 2 medium för att ha en seans.
en seans behöver inte alltid betyda att det är en man känner som kommer fram, kan även vara nån man känner som känner nån som gått bort och vil få fram sitt budskap elr bara visa att dom finns.
 
en som ville få fram sitt budskap till mormor var iallafall en som gick bort för några år sen, en nära vän till hela familjen, vilket var kul för allt mediumet beskrev om honom stämde, och hon fick även fram hans namn :)
otroligt intressant för hon visste inget om oss alls, hon tkr jag ska utbilda mig nåt åt den vägen för jag är mottaglig för sånt, som vart med om en hel del :)
 
så ja, detta var riktigt trevlig kväll, avslutades med fika och en massa prat :D
 
 
Kommentarer:
2015-03-31 @ 16:09:11
#1: Emma

Jösses vad underligt :O
Jag har så svårt att tro på det, men när du skriver om det så är det svårt att inte göra det heller xD
Jag tror man måste vara med om det själv :o

Svar: jag har vart väldigt skeptisk innan när det kommer till medium och seanser. har alltid trott på spöken osv eftersom jag vart med om de, och att nu fått delta i en seans öppnade upp ögonen lite mer :)
Tiffany Bluewood

2015-04-01 @ 23:01:45
#2: Lilly

Du kände väl inte av några spöken hos mig? (Förutom jag då på morgonen 😂)

Svar: haha nejdå :D
Tiffany Bluewood

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: