bluewood.blogg.se

2013-05-31
19:31:05

,.,.

hehe har inte haft mkt idag, e sjukt trött, kollat på film i skolan, sen va man ner till centrym o kolla på sommarshowen, kommer hem, gick in på bekkis gubbe o tog hand om hennes häst som ja lovade, gick sen in på min o chatta lite me folk, sen va de dags o åka iväg o handla kläder vilket e de värsta ja vet XD
ajja, köpte 4 tröjor, o alla e gröna hehe ;)
ärligt talat, jag känner att de mkt bättre utan klubb, jag behöver inte tänka på att jag har ett måste att logga in för att va på event osv, jag behöver inte känna ett behov av att skriva så mkt som ja annars brukar göra när de gills.
så ja, jag e helt hundra på att jag blir klubblös länge :)
jag nöjer mig med att ha folk i vän chatten, och bara läsa i global när ja har tråkigt ;)
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: