bluewood.blogg.se

2018-06-10
20:37:30

Godmorgon!

Observera att detta inlägg skulle ha lagts ut imorse men jag blev stressad och glömde publicera det!
 
 
Godmorgone på er! 
jag är nyvaken och duschad och tänkte bara säga att jag tar en liiten småpaus härifrån. Har inte haft någon ork alls att skriva här då jag haft annat för mig som tar min energi något enormt.
Och efter idag lär det vara ännu värre.
Jag ska nämligen in till stockholm idag för att vara med på starstable-live eventet! kommer bli så kul. Ska äntligen få träffa kendra hawkson som jag har känt i minst 5 år kanske men aldrig träffat, och även melissa silverforce ska med oss och henne har jag inte sett på ett tag :D
 
Jag lär kanske fota om jag vågar ta upp mobilkameran och isåfall kanske jag postar någon bild här.
 
 
Kommentar:
2018-06-11 @ 11:32:00
#1: Delfina

Kul!!! Vi förstår, blogga som du känner för det :)

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: