bluewood.blogg.se

2016-03-21
10:05:00

nackdelen med tävlande

jag älskar att tävla i sso... lite för mkt...
nackdelen med det är att jag får max js väldigt lätt, typ minst 2 gånger i veckan, jag gör inte de blåa tävlingarna så att säga, utan jag går direkt till resultattavlan direkt för jag behöver inte småpengarna från tävlingarna.
jag får max js lätt och har lika svårt varenda gång när jag måste slösa dom, haha... XD
 
har blivit lite tokig i 2 veckor nu där jag oftast inte kunnat lämna in guldet till chaun just pga max js ;)
 
 
Kommentarer:
2016-03-23 @ 07:01:44
#1: Melissa Silverforce

En bank att sätta in js på vore bra. Har jag velat ha sedan jag började spela! :D

2016-03-25 @ 18:03:36

Känner igen mig därxD

Det hade vart bra (som du säger Melissa) om man kunde ha en bank.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: