bluewood.blogg.se

2018-10-25
14:52:51

förändringar på starstable

Häromdagen dök det ju upp på nyheterna om att dom kommer ändra silverglade området med helt ny mark, träd, buskar och hela alltet. 
jag blev överlycklig och tänkte "äntligen!".
Tyvärr så fick sso en hel del negativa kommentarer om att det ser ut som plast och orealistiskt. Men sso strävar inte efter att vara realistiska så varför folk klagar på det förstår jag inte. jag tycker det är skönt att komma ifrån den riktiga världen och då behöver man inte ha ett spel som är det :)
 
När mistfall öppnade så skrev jag ett brev till sso där jag hoppades på att dom nån gång kommer göra övriga jorvik lika fint som det är i mistfall, och se här, nu händer det!
 
 
 
Och till det andra roliga. Våra starthästar ska bli uppdaterade igen!
Jag har suttit och tänkt de senaste dagarna att det skulle vara skönt om min älskade starthäst får sig en uppdatering igen. jag äskar honom men färgerna ser så pixlade ut och han passar liksom inte in längre så jag rider honom allt mindre.
när han fick sin första uppdatering red jag på honom i flera dagar. jag skickade alla hästar till hagen för jag ville bara rida på thunder!
 
vi fick ju en liten sneak peek på några hästar men jag undrar verkligen hur thunder kommer se ut, blir spännande :D
 
 
 
 
 
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: