bluewood.blogg.se

2018-05-23
17:21:00

Bloggutmaning - dag 1!

Nu är det dags att starta bloggutmaningen som är gjord utav esmeralda silverforce! här nedan ser ni en bild på listan vad jag ska skriva varje dag.
 
 
Om mig!
 
Mitt namn är Therese i verkliga livet. jag är 23 år och bor med min kille som jag hittade i starstable.
vi har 2 kaniner som vi fick av en person då han skulle flytta utomlands, dom heter grisen och andrew. charmiga namn ;)
 
Som person är jag väldigt snäll, tålmodig och kreativ i vissa lägen. jag är väldigt blyg när man lär känna mig och är introvert. socialfobi är också en del av mig men inte lika illa som när jag började spela sso.
på min fritid så lyssnar jag på musik, spelar, städar när det behövs och gosar med kaninerna.
Jag är en riktig oboyoholist, jag tar ett glas på morgonen till frukost och sen kan det hända ibland att jag tar en på kvällen när jag kollar på simpsons. det är typ som en lite tradition och en dålig vana!
så om man får besök av lilla mig så vet man att det kan vara bra med lite oboy i huset :D
 
 
inom några dagar ska jag börja arbetsträna på en restaurang och förhoppningsvis få lite inkomst så man kan flytta till en annan stad. där jag bor nu är inte mitt bästa val att flytta till så att säga, men jag flyttade för killens skull då han fick jobb här så nu är man fast.
mina intressen är att spela, måla, fota och resa!
hade jag haft råd så hade jag lätt åkt runt i sverige och utforska men tyvärr så går det inte så bra, men jag har något att satsa på.
 
vet inte riktigt vad man mer kan skriva här, vad vill folk veta?
jag får väl avsluta såhär tills vidare, det är iallafall en början. jag har aldrig vart bra på att skriva om mig själv.
 
ha det bra! 
 
:)
 
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: