bluewood.blogg.se

2018-06-26
23:14:00

nya ponnysar

imorgon är det dags!
Vi får äntligen uppdaterade ponnysar vilket är på tiden. Jag är kanske inte lika hypad som alla andra men blir ändå spännande att se hur dom blir.
Är dock inte helt säker på att jag gillar att dom kommer ge alla ponnysar samma farthastighet som de vanliga hästarna. charmen med dom är ju att de är korta och långamma enligt mig.
men söta lär dom bli!
Ser jag en grå ponny kommer jag inte kunna motstå, men känner jag sso rätt så lär den tredje färgen vara typ svart eller vit.
Jag har knappt vart inne de senaste dagarna men tog nu på kvällen ut min lilla ponny för att njuta av den långsamma hastigheten innan det är för sent.
 
Fina loveshade
 
 
Kommentar:
2018-06-27 @ 08:59:45
#1: Delfina

Håller med dig, tycker ponnyer ska vara långsamma. Tror också den tredje färgen nog blir svart eller vit, lutar åt vit.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: