bluewood.blogg.se

2018-07-10
22:02:35

Huvudstoryn!

okej jag är 6 dagar sen men måste ju bara säga att de nya huvuduppdragen var grymt bra och jag längtar som bara den tills imorgon när vi får fortsättningen!
 
Jag har som sagt mått dåligt ett tag pga jobb och därför inte varit aktiv här. men i fredags fick jag sluta i köket och istället börjat på en second hand avdelning där jag nu får sitta och lära mig att sy.
Dom frågade hur jag mådde den dagen när jag sluppit köket och det första jag tänkte på var: ingen huvudvärk! kändes otroligt bra så jag har inte lika mycket ångest inför jobbet nu :D
 
Men åter till sso nu då. 
Jag blev helt till mig när jag var i dinodalen och såg att kallterna spionerade på oss. Hoppas verkligen vi får se mer av dom imorgon. Drömmer väl en aning för mycket men jag önskar vi får passera isenport imorgon. Antingen det eller få veta mer om ishäxan som sägs vara i isendell.
 
 
Och vad säger vi om ydris då? är han ond eller god? Eller en gnutta av båda kanske.
oavsett så älskar jag de nya uppdragen med honom, både när det gällde uppbyggandet av cirkusen igen och nu i huvudstoryn även fast han inte pratat än såklart.
 
Har undrat länge när justin skulle få tillbaks sin häst också. Äntligen hände det och så fick hon också en välförtjänt uppgrdering :D
 
 
 
 
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: