bluewood.blogg.se

2016-03-07
14:12:35

pf träff igen

visserligen hände det här förra helgen men kan ju ändå skriva om det ändå!
natten till fredagen den 26 så råkade det bli lite planering med pf, dom skulle nämligen träffas på söndagen och jag var lite avis som också ville med, jag var även bjuden på dop på lördagen hos en sso kompis i skåne så jag tänkte: varför inte åka till skåne på fredag, vara där till på söndag, och sen åka vidare till dom andra?
och så blev det, jag bokade tåg till landskrona mitt i natten för att åka dagen efter vid 4, 6 timmar på tåget så var framme halv 11.
cias man hämtade upp mig vid stationen och eftersom den resan hände så snabbt så hann jag faktiskt aldrig bli nervös, det var första gången jag träffade dom efter att ha känt henne i 3 år o.o
i lägenheten blev jag påhoppad av 4 söta katter, hihi.
 
på söndagen åkte jag till varberg för att träffa soff lite innan, vi mötte senare upp ellie och efter det så åkte vi vidare mot göteborg, tyvärr missade vi tåget och fick vänta en timme.
väl framme träffade vi hedvig och sanna. vi åt på pizza hut och sen var vi hos sanna och körde en lek!
 
jag sov över hos henne så vi såg lite på film innan sömn.
klev upp vid 7 för att sen kunna hinna med tåget, jag var hemma vid 1 och hann stanna en stund innan jag skulle vidare till skolan vid 3!
 
alltså den helgen var så rolig, många nya människor, gaaanska fattig blev man men det var värt varenda peng!
väldigt mkt resande så på tisdagen blev jag hemma från skolan, behövde verkligen andas efter allt XD
 
 
 
Kommentar:
2016-03-09 @ 13:06:56

Så himla kul att du åkte, hoppas det blir en träff snart igen, lite närmre Stockholm!
Kram!

Svar: ja, får hålla tummarna :D
Tiffany Bluewood

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: