bluewood.blogg.se

2016-06-11
22:34:00

sso on the road

idag var en väääldigt nervös dag, hade lite smått panik innan man skulle gå till busshållplatsen... "är det rätt buss? rätt tid? kommer den bli försenad? hinner jag verkligen!!!?"
 
jodå, det var rätt buss, 2 minuter försenad och det var 2 minuter kvar tills tåget kom in på stationen sen såå jag hann iallafall ;)
när man sen närmade sig centralen så fick man ont i magen då jag visste att maria stog där och väntade, aldrig träffat henne förr och så var även rose och cissi med, som jag aldrig haft kontakt med innan, väldigt trevliga människor :D
 
vi tog tunnelbanan mot odenplan och stog sen inne på inferno i minst en halvtimme iallafall innan man kunde gå in där sso höll till, var rätt skönt att vi var rätt så långt fram.
man såg en hel del man kände igen, både spelare och gm's men vågade inte prata med folk, höll mig till vårt lilla gäng bara.
 
hade vart kul om man kunde få tag i en goodiebag medan man var där men då var man tvungen att stå i vad som kändes som tusen meter lång kö då dom hade en fiskedamm där man fick fiska upp den, så det närmaste jag kom till goodiebag var dom som slog mig i skallen ett antal gånger när jag satt ner, hahaha, fick även ett slag i ansiktet! inte så hårt iallafall, som tur var ;)
 
trodde aldrig jag skulle våga det här egentligen med min socialfobi, men jag utmanar verkligen mig själv till sånt här, man är ju ganska slutkörd efter allt men det har ju vart riktigt kul :D
hade en tanke att när jag kom hem skulle man få det lite lugnt och skönt, meeen jag hade glömt att halva släkten var här och arbetade ute i trädgården så någon vila fick man tyvärr inte..
 
(slänger in lite random bilder)
 
 
 
 
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: