bluewood.blogg.se

2016-12-23
17:16:43

jul imorrn

imorrn så är det julafton, det bästa jag vet på året.
köpa presenter och samlas med hela familjen under ett enda hus på kvällen är det bästa jag vet, god mat, julgodis och såklart kalle anka!
nu i 3 dagar har jag hållit på en del med att prova att göra julgodis.
i onsdags gjorde jag kola och mintkyssar, igår apelsin och polkagris tryffel och just nu håller jag på med chokladpraliner med polkagrisfyllning, väntar på att det ska stelna lite :)
 
har säker misslyckats rejält med pralinerna så vi får se hur illa det blir XD
 
på söndag åker jag med mamma till landstället och firar nyår med henne och min pojkvän, blir mysigt. han och jag står för lyxmiddagen, lär bli kycklingsallad och egengjord vitlöksbröd *-*
 
nu var det här inte så sso relaterat men jaja, har inget att skriva om sso just nu XD
imorrn dyker årets julbild upp 08.00, så kika in då ;)
 
 
 
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: