bluewood.blogg.se

2016-08-25
11:05:52

ashdale nr. 2..

haha insåg nu när jag namngav rubriken att jag redan haft ashdale förut här, tydligen heter min shire också det så nån av dom här får ju byta namn nån gång...
 
meen!
igår kom det ju nya hästar och det är väldigt fina färger på dom måste jag ju säga, jag tänkte först köpa antingen den ljusa elr bruna då jag inte alls var förtjust i linfuxen som det tydligen heter.
efter att ha stirrat på dom 2 populära hästarna så tog jag mig en titt på andra sidan där linfuxen stog heeelt ensam,seriöst, det var inte en enda människa hos den. som sagt så gillade jag inte den men efter att ha stirrat på den ett tag så insåg jag hur vacker den är, och självklart köpte jag den så hans namn är då ashdale! :D
är väldigt nöjd med mitt köp och man känner sig lite speciell för har hittills inte sett en enda med den hästen.
 
 
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: