bluewood.blogg.se

2015-11-09
19:19:01

hemma

ja, kom hem igår då men jag var på tok för seg för att skriva här då.
i fredags gjorde jag mitt allra bästa för att lägga mig innan 12 vilket funkade ganska så bra, men tankarna var i full gång så det tog över en timme innan jag lyckades somna, kvart i 7 ringde alarmet och jag vaknade till direkt då jag var otroligt nervös, haha.
fick skjuts av mormor in till sthlm då jag är usel på att hitta där, resan gick väldigt bra tills jag var framme för skakade av nervositet! fick vänta på perrongen innan dom andra kom för att hämta mig. vi åt på en pizzeria, och sen var vi på universeum där vi senare mötte upp dom andra i pf.
efteråt försökte vi hitta en restaurang som inte var fullsatt, efter en timmes letande fick det bli subway... XD
 
igår så kom jag hem halv 1 och det första jag gjorde var att bädda ner mig då jag sov väldigt dåligt. sov ungefär en timme och när jag vaknade så trodde jag helt seriöst att det var måndag... :P
men det var riktigt kul att få vara där och träffa dom, ångrar inte att jag åkte :D
 
 
 
 
 
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: