bluewood.blogg.se

2015-05-29
17:46:00

stulna bilder

imorse när jag vaknade så såg jag att bruno hade taggat mig i en kommentar på ig, kollade upp det och ser att någon stulit min nyaste bild och påstår att hon gjort den, och även tagit bilder från andra.
haha jag tänker inte ljuga nu, först trodde jag att nån påstog att jag hade stulit den och anklagade mig, men eftersom personen i stort sett nästan hade samma namn som en annan så blev det lite knas.
tänkte skriva och säga att jag inte stulit den osv, men jag hann tänka efter och började kolla liite mer noga på namnet, jag var nyvaken och man tänker inte alltid så noga då XD
nejmen dumt är det iallafall, vet inte om det är en person som suttit och skapat alla dom där fejk kontona inatt och stulit eller om det bara är fler som hakat på den dåliga vägen och får hat mot sig.
 
jag och martina satt faktiskt och diskuterade det igår och jag sa nåt i stil med att det förhoppningsvis inte kommer drabba mig, där hade jag fel o.o
 
folk anmäler iallafall det där kontot hela tiden nu så förhoppningsvis tas det bort!
 
 
 
 
Kommentar:
2015-05-29 @ 20:09:37
#1: Emma

Fy vad tråkigt, förstår inte varför nnågon skulle göra så :(

Svar: ja usch, hemskt att de faktiskt händer, men eftersom det är många som anmält så behöver jag inte göra mer än att hoppas kontot tas bort, tänker inte skriva massa onödiga saker till henne, räcker me att ja iallafall bett henne ta bort det utan resultat :/
Tiffany Bluewood

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: