bluewood.blogg.se

2015-05-31
15:46:06

fiske kläder

kommer ihåg vid 2013 då sb öppnades, finns ju en fiskebutik hos pike och verkligen ääälskar kläderna där, speciellt västarna, men jag var lite besviken över att det inte fanns utrustning till dom så jag satt ett tag i photoshop, fotade fiske kläderna som var min favorit speciellt, och gjorde alltså en egen sadel där färgerna från västen fanns i sadeln, alltså speciellt den blåa tonen, jag vet då inte den när den här sadeln kom, säkert förra veckan till gallerian men den ser nästan exakt ut som den jag gjorde, iallafall de blåa delarna, jag hittade inte sadeln jag gjorde nånstans vilket är synd, för ville verkligen se likheten men jag är grymt lycklig för nu kan jag köpa västen och använda den *-*
 
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: