bluewood.blogg.se

2015-03-29
20:41:04

ooooh happy day!!!

jaaag är så himla lycklig, denna helg har vart grymt bra!!
vi börjar med fredag: kliver upp pigg och glad halv 7, konstigt nog, får skjuts av mormor till stället jag är på varje dag för det var signalfel på alla tåg tydligen. bilresa med en massa andra mot boda borg i ca 1½ timme.
och det stället var mkt roligare än vad jag hade trott, ni som inte varit där förr, åååk! XD
 
efter boda borg fick jag skjuts till tåget för att sen åka hem till lilly, jag var inte nervös förrän jag var framme och skulle leta efter henne, haha. 
lördag: vaknar kl. 8 och är helt chockad över att jag inte ens var hemma.
vid 1 tiden åkte jag hem mot sthlm där jag gick vilse på centralen innan jag hittade rätt perrong o missade tåget i sista sekund. men jag kom hem tillslut och det är ju alltid nåt ;)
och nu idag, söndag.. så åkte jag, min brorsa och mormor till siba för att kolla in en dator vi hittade på nätet, allt jag ville var att se den eftersom vi läste om den på nätet, och den var i precis den storlek jag behövde, äkta spellaptop!
sååå jag åkte hem med en sprillans ny dator som jag i denna stund sitter och skriver på :D
 
vilket för mig vidare till nästa ämne: bloggutmaningarna.. det kommer, ha lite tålamod, nu gäller det att jag ska fota lite till inläggen osv, förhoppningsvis kommer det ikväll :)
 
psst. kvaliten på datorn är heelt underbar!!
kopiera denna länk så kommer ni se skillnad på den nya och den ja hade innan:  https://instagram.com/p/00UlwEQthR/?taken-by=tiffanybluewood
 
förlåt, det blev ett rätt så långt inlägg, hoppas ni orkade läsa, haha :)
 
 
Kommentar:
2015-03-30 @ 06:17:42
#1: Lilly

Tjoho du verkar haft en lika bra helg som jag 😄. Jag var inte heller nervös förrän jag skulle leta efter dig, tänk om jag inte känner igen henne 😱. Men det gick ju bra ❤️.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: