bluewood.blogg.se

2015-06-28
00:24:58

hemma!

idag vid 2 tiden åkte jag hem ifrån landet, vill gärna tillbaks dit för att ta hand om mina små kaniner haha, min freddy opererades häromdagen och joppa blev också drabbad litegrann för hon får inte träffa honom på ett tag, stackarn, hon sitter och tjurar under ett bord hela dagarna, får tvinga i henne vatten och mat XD
 
imorgon ska jag faktiskt träffa lite sso människor så just därför är jag hemma, dom kommer hem till mig vid 12 eller någon gång efter det, ska bli skoj, lilly, martina och lillys dotter!
 
just nu sitter jag och spelar sso, och lyssnar på väldigt mkt musik då jag inte kunnat lyssna på mina favvo låtar på några veckor, men borde väl sova strax.
orkar inte lägga upp sso bilder så jag tänkte visa lite härliga bilder från landet + kaninerna.
första bilden är då joppa och just där är hon inte glad eftersom hon tvingades in i buren, hon ville helst vara under bordet, andra bilden är då freddy från i onsdags när han blev opererad, otroligt trött och fortfarande påverkad av narkosen där så han fick vila mkt :)
 
 
 
 
 
 
 
Kommentar:
2015-06-29 @ 18:06:27
#1: Martina

Tack för igår! :D

Svar: tack desamma :D
Tiffany Bluewood

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: