bluewood.blogg.se

2015-02-26
16:01:00

mer att sälja, elr nåt

igga rubriken, kom inte på nåt bättre, haha...
nåt som jag märkte väldigt snabbt igår var att man kan sälja flera saker nu, t.ex husdjuren, samt saker från de speciella kläd seten (om man nu kan kalla det så?).. ja ni vet typ moorland setet! :P
 
öhm, förut har man inte kunnat sälja det men nu kan man det, vilket jag är otroligt glad över för har så många fula saker från dom seten vilket jag äntligen kan sälja nu!
vet inte hur många andra som märkt det men jag märkte det igår eftersom jag oftast säljer allt jag inte använder när jag behöver js.
såg även nu att benlindor och rosetter kan säljas, nu ska jag rensa garderoben ordentligt XD
 
 
 
 
 
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: