bluewood.blogg.se

2015-08-31
01:02:00

beyond two souls, soundtrack

 måååste bara ladda upp det här soundtracket!!! lyssna på den, så himla underbar!
just nu är jag beroende av detta spel igen, beyond two souls, har kört det massor tidigare och har nu spelet helt själv i min ägodel, utan att ha lånat den.
handlar om en tjej som heter jodie, hon är sammankopplad med ett väsen som heter aiden, man kommer hamna i olka delar av hennes liv, där man får göra olika saker.
man får även göra egna val, och det man gör kan påverka hela spelet, det var nån gång jag fick ångest då jag råkade göra fel val och döda en person, det är så det funkar typ XD 
klarat ut spelet minst 6 gånger och har fortfarande inte tröttnat, haha :)
 
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: