bluewood.blogg.se

2014-12-25
02:00:00

julafton

denna dag har vart så underbar, älskar verkligen när familjen samlas, maten ska fixas, pratar me allihop osv.
vi som inte skulle köra med julklapps utdelning i år, heheh, de låg en hel del paket under granen så jag fick dela ut paketen i år igen, lika kul varje gång :D
trodde bara att jag skulle få ca. 4 elr 5 paket men ja fick mkt mer, chockerande nog.
fick pengar, en älva, glassskopa, fiskedrag, fisketång, pyjamas tröja o byxor (äntligen!) vantar, en långärmad tröja, paj form, 2 knivar, nagellacks kit (?) inte för att jag har användning för de eftersom jag biter på naglarna :P
menmen, riktigt nöjd med allt jag fått, fick även en fiskeväska, ska testa allt det nya i sommar :D
fick även ett ritblock och blyertspennor av emma southlord och en handvärmare av veronika dragonforce, tack <3
 
efter kalle anka och julklapps utdelning blev det dags för att spela dart, jag blev tvingad till att köra de, var alldeles för trött egentligen men dom hade ingen annan som kunde hoppa in, och jag är glad att jag tvingades till det för jag spöade brorsan rejält i sista matchen, lånade min mosters mans pilar och det var dom bästa jag nånsin kastat med, tyvärr så hade jag sönder 3 st. men tur att han har extra, haha..
snacka om stolt jag var när jag fick så himla höga poäng för en gångs skull!
 
nog om detta, ska väl fota det jag fick när jag väl är på landet, kommer ta med det mesta av sakerna iallafall :)
 
just nu sitter jag och tar det lugnt, kollar på atlantis: the lost empire, typ bästa filmen som finns *-*
 
har ni haft en bra jul?
 
 
 
Kommentar:
2014-12-25 @ 19:42:53
#1: Lilly

Underbar julafton med familjen, små barn där ögonen tindrar, bebismys och god mat.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: