bluewood.blogg.se

2013-09-30
20:46:20

tankar :3

i fleeera veckor har ja haft tankar om södra jorvik, långt innan bilderna kom liksom, kanske några månader också, tänkte skriva mina funderingar här om de. varning för spoil om ni inte gjort alla huvuduppdrag :3
 
ja har tänkt på hur man kommer dit först o främst, självklart över bron, frågan e bara hur och nån speciell anledning?
jag har tänkt väldigt mkt på att de skulle kunna va genom huvuduppdrag eftersom justin sa att lisa finns i grådaggsbergen, som är på södra jorvik.
då tänkte jag att man skulle få prata me elizabeth osv.
men e rätt så osäker nu. de kanske bara blir så att rådsman tkr de dags att laga bron. ja menar, de va ingen huvuduppdrag när man fick komma in till gåd. så ja tror man kommer få uppdrag av rådsman att laga bron, typ få hjälp av conrad, hämta dom där stockarna i fg kanske?
sen kanske man inte kommer få vara på hela södra jorvik i början?
jag tror inte man kommer över denna vecka, ja hoppas verkligen på att man kommer över men tror inte de eftersom sso fyller 2 år. menmen, de får vi se, annars tippar ja på att nästa onsdag händer de :)
 
 
 
 
 
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: